Zwroty
Konsument, który zawarł umowę na odległość, ma prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie 14 dni(licząc od daty odbioru przesyłki.)
Zwrócić można rzeczy nie noszące śladów używania oraz pod warunkiem, że zostały dostarczone do nas nienaruszone, czyste oraz w oryginalnym i nieuszkodzonym opakowaniu. Zwracane produkty powinny być zabezpieczone do wysyłki w sposób, który uniemożliwi ich ewentualne zniszczenie w transporcie.
Konsument ma prawo do zwrotu bez względu na wybraną przez niego formę płatności. Konsument ponosi tylko bezpośredni koszt zwrotu towaru, nie przyjmujemy zwrotów przesłanych w formie przesyłek za pobraniem.
W celu jak najszybszego rozpatrzenia zwrotu adres na jaki należy przesłać zwracany towar to: Tomasz Manjura, 42-622 Świerklaniec, ul.Polna 20
Środki pieniężne będą zwracane w formie przelewu bankowego na rachunek wskazany przez konsumenta dokonującego zwrotu.
Jeżeli wartość zamówienia po zwrocie towarów będzie niższa od wartości uprawniającej do gratisowej wysyłki, zwracana kwota zostanie pomniejszona o koszty wysyłki.
Reklamacje
Reklamacje należy składać na adres: Tomasz Manjura, 42-622 Świerklaniec, ul.Polna 20
lub na adres e-mail: reklamacje@wirtualnybazarek.pl
Składając reklamację należy dostarczyć do nas reklamowany produkt.
Reklamację rozpatrzymy w terminie 14 dni od dnia złożenia reklamacji. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta naprawimy lub wymienimy reklamowany towar na nowy, pełnowartościowy lub zwrócimy wartość kupionego towaru.
Jeżeli towar jest niezgodny z umową, Klient może żądać doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną naprawę albo wymianę na nowy, chyba że naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość towaru zgodnego z umową oraz rodzaj i stopień stwierdzonej niezgodności. (Ustawa z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego).